Aky graficky displej na bastlprojekt?

Úterý Únor 12 17:08:06 CET 2013

Ty jsou dobre, ale je to vsechno z Ciny... Navic maji ruzne verze ruzny
radic, uz mam 3 ruzne exemplare (HW kompatibilni ale SW uplne jiny -
ale vzdycky jsem se vhodnych zdrojaku dopatral ;-) ) Myslim ze funkcne
podobny ekvivalent je v beznych obchodech nesehnatelny nebo za
nekolikanasobnou cenu, zde je jiz aspon vyresen problem s
nakontaktovanim pasku na DPS.