RE: RE: RE: Měřič indukčnosti

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Úterý Únor 12 16:59:23 CET 2013

Není to divné. Většině uživatel stačí měřít kapacity nad 10k a indukčnosti ani neměří. Slovo SMD považují za vulgární výraz a VF za něco ještě horšího :-). Těmto uživatelům tento "měřák" bohatě stačí. A protože se v podstatě nic jiného v "drogerii" neprodává ani je nenapadne že jsou lepší a levnější měřáky.

Ale nechci rozpoutat flame. Bylo by to zbytečné.

	Martin.