Vyucba elektroniky na Slovensku

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Únor 12 16:20:25 CET 2013

Ak mam byt uprimny, tak z dlhodobeho pozorovania toho ako sa spravas
Ty, tak by si skoncil presne tak isto, ako si to tu popisal. Mozno si
dobry odbornik, ale robit s Tebou by som nechcel. Pretoze si nenechas
ujst ziadnu prilezitost na sikanovanie a ukazovanie svojej
nadradenosti, aspon ja to tak dlhodobo vnimam v Tvojom pripade.  Asi
mi chyba vzdelanie v ritolezectve....

Ak som sa Ta dotkol, tak prosim Ta prepac.

A.

Dňa 12. február 2013 16:04, Daniel Valuch <daniel.valuch na orange.fr> napísal/a: