Aky graficky displej na bastlprojekt?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Únor 12 15:31:20 CET 2013

Hladanim kdeakych LCD-ciek som stravil dost casu a povedal by som, ze
vsetky kriteria naraz nie su splnitelne.
Do 15E koncis pri 128x64 s niecim ako
http://www.tme.eu/sk/details/rg12864b/graficke-lcd-displeje/raystar-optronics/rg12864b-biw-v/#
Nad 15E sa daju aj lepsie rozlisenie zohnat, ale
1, Bud to bude nieco s "klasickym" radicom
http://www.tme.eu/sk/details/rg24064a-ghw-v/graficke-lcd-displeje/raystar-optronics/#
za 30E - mimochodm tieto displeje su uz relativne velke a tazke a maju
velku spotrebu, do stolvoeho pristroja nevadi; resp.
http://www.tme.eu/sk/details/rg240128b-2/graficke-lcd-displeje/raystar-optronics/rg240128b-biw-v/#
2, Alebo to bude "nestandardne"
http://www.tme.eu/sk/details/rx240128a-ghw/graficke-lcd-displeje/raystar-optronics/#
- tento displej je celkom pekny, reltivne maly

Tak si vyber - ale asi skoncis pri klasickych 128x64, ktore su
klasikou ako displeje 16x2 s HD44780

Dňa 12. február 2013 15:06, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: