Vyucba elektroniky na Slovensku

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Únor 12 15:31:07 CET 2013

Pokial sa mienis bavit o mne, tak to treba oznacit za OT...

Mozem sa Ta ale spytat, ty si so mnou niekedy na niecom spolupracoval?
Ze tu takto davas verejne rady... Ci uz si zase dlho nic verejne
nenapisal na moju adresu?

A.

Dňa 12. február 2013 15:02, Daniel Valuch <daniel.valuch na orange.fr> napísal/a: