Vyucba elektroniky na Slovensku

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Únor 12 15:02:26 CET 2013

lepsie informacie nemam. Okrem technickych znalosti musi mat uspesny
kandidat este aj ine vlasnotsi. Napriklad ze je nekonfliktny. Ked vo
firme vsade kade chodis rozpravas ze sefstvo su kokoti, tvaris sa ze si
najmudrejsi na svete a nespolupracujes s ostatnymi necuduj sa ze si
tazko zamestnatelny.
b.