Vyucba elektroniky na Slovensku

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Únor 12 14:35:25 CET 2013

No mas lepsie informacie ako ja...

Ja ked mam obcas este zachvat hladania prace, tak napisem styckovi do
okienka heslo "vyvoj a vyroba elektroniky" a nestacim sa divit...
Odkaz na nieco v BA nula, a ani len tych pat firiem co su mimo BA a
robia elektroniku stryco nenajde. Takze neviem, asi mam na linke
filter. A pokial sa toto nezmeni, tak sa nezmeni ani nic na situacii
tych nadejnych a talentovanych priemyslovakov na Slovensku.

Dňa 12. február 2013 13:35, Daniel Valuch <daniel.valuch na orange.fr> napísal/a:
> ale splna, by si bol prekvapeny. Uz sa zacina menit situacia, naozaj firmy,
> ktore potrebuju vyvijat a vyrabat si kvalitnych ludi zaplatia a drzia.

>>> moloch.