RE: Měřič indukčnosti

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Úterý Únor 12 13:39:17 CET 2013

No, kdysi jsem něco podobného koupil a je to tragedie.

Pozdějí jsem si koupil v Hadexu stavebnici s PIC (obdoba v tomto threedu uvedeného měřiče s atmelem) a jsem spokojen. Používám ho už řadu let. Vcelku to funguje. Zajímají mě zejména velmi malé hodnoty řádu pF a nH. Neznám dotazovaný měřáček ale typuji, že to bude něco podobného.

    Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of hutta.j na seznam.cz
Sent: Tuesday, February 12, 2013 1:27 PM
To: HW-news
Subject: Re: Měřič indukčnosti

To snad kupte rovnou neco jako
http://www.ebay.com/itm/LCR-INDUCTANCE-CAPACITANCE-RESISTANCE-METER-TESTER-T86-/370173511353?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item56300f86b9

Hutta

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jirka <zaloha na volny.cz>
Datum: 12. 2. 2013
Předmět: Re: Měřič indukčnosti

To zřejmě bude nějaká realizace jedné ze zde už zmiňovaných "open
source" konstrukcí. Číňan to často tak dělá, pokud se něco povede (za
všechny mě napadá třeba programátor USBasp, tam je to skutečně masivní).

Měření indukčností je hodně rozsáhlá problematika, snad proto, že se z
běžných pasivních součástí asi nejvíc můžou lišit od ideálního prvku a
dále i proto, že se u nich dá sledovat řada různých podstatných vlastností.

Velmi záleží na tom, v jakém rozsahu budete prioritně měřit, co Vás
zajímá za parametry a jakou očekáváte přesnost.

Nelze tedy dopředu prohlásit, zda něco bude vhodné či ne.

---
Jirka