Stolni multimetr VC8145

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 12 12:39:30 CET 2013

> Kritickym momentem byva "piskatko". Dnes az na vyjimky resene pres
> procesor, s pomalou reakci a casto i malo hlasite.
> Pokud tuhle funkci nekdo potrebuje casto a navic v nejakem trochu
> hlucnejsim provozu, bude takovej merak proklinaj jeste za 10 let.

Zcela souhlasím. Myslím, že jsem byl jeden z prvních, kdo to tady kdysi
zmiňoval (včetně popisu detailů).

Citovaný M-3650 má pískátko bleskurychlé (slyšíte i nepatrně špatný
kontakt a naučíte se podle zvuku rozlišovat jeho charakter), hlasité a
sdružené s měřením diod, lépe řečeno úbytku při vnucovaném proudu.
Ideální kombinace.

> Protoze baterky vzdy dochazeji v tom nejmene vhodnem okamziku

Vyřešil jsem to nabíjecími LiIon články. Pohoda, jazz. Když výjimečně
dojde, mám druhý měřák a ten vybitý "provizorně" dobiju velkým proudem
za pět minut.

> naprosto souhlas

> Cokoliv levneho s napisem Fluke, co jsem kdy videl, byl cinskej pajc,
> s kvalitou nesrovnatelnou z originalem. Ostatne i ten piskajici
> australak, ma na tohle tema nekolik videji.
> Ceniky fluke jsem naposled studoval pred nekolika roky, nejlevnejsi,
> trochu vybavenejsi model byl za 10 kKc a to slo o rucni pristroj.

Asi není vhodné měřák kupovat na eBay apod., ale šel bych k tuzemské
firmě, specializující se na měřáky a tam bych věc konzultoval s jejich
technikem (pokud možno starším bez závislosti na Facebooku). Případně i
k zahraniční s respektováním všeho, co to obnáší.

Tedy samozřejmě v případě, že opravdu hledám tu kvalitu a ne "Avomet".

---
Jirka