OT Chvala Linuxu, den stvrty, rano

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Únor 12 12:31:39 CET 2013

Souhlas,
velmi příjemně mě překvapila myšlenková hlubokost těch citátů. Dávám další
hlas pro zvýšení sazby trestu. :-)

Zapik

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jaromir Sukuba <jarin.hw na gmail.com>
Datum: 12. 2. 2013
Předmět: Re: OT Chvala Linuxu, den stvrty, rano

"11. februára 2013 23:46 wek napisal:

"
Chvalim Linux za to, ze mi ukazal, ako ludia myslia ciernobielo:
poviem, ze nieco na Linuxe sa mi nepaci, a niektori pocuju, akoby som
povedal, ze sa mi to iste paci na Windowsoch.
wek
"

Koniec citatu.
Jano, dakujem ti za studnicu pekne pouzitelnych citatov. Kolko dnovy
trest to mas? Tusim len 10. Ja by som ti naordinoval cely mesiac!