Stolni multimetr VC8145

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Únor 12 12:25:43 CET 2013

 12.2.2013, 11:49:39

Kritickym momentem byva "piskatko". Dnes az na vyjimky resene pres
procesor, s pomalou reakci a casto i malo hlasite.
Pokud tuhle funkci nekdo potrebuje casto a navic v nejakem trochu
hlucnejsim provozu, bude takovej merak proklinaj jeste za 10 let.

IMHO, kazdej cinan bude mit nejake ty mouchy, bohuzel cokoliv
ne-cinskeho, treba i vyrazne starsiho (napr. philips pm2525) je
nejmene 2-3x drazsi, a nejake ty mouchy to ma take.

--
Jirka napsal:

> Osobně bych se nevázal na 230V (proč?).
Protoze baterky vzdy dochazeji v tom nejmene vhodnem okamziku

> Mám dlouhodobě dobré zkušenosti se značkou METEX (nejlepší je nesmrtelný
> M-3650, mám ho tuším cca 20 let a i v konkurenci lepších modelů je stále
> můj nejoblíbenější).
Zde jiste bude zalezet na vkusu kazdeho soudruha, zMETEXu mi
proslo pod rukama nekolik a nesnasel jsem je vsechny.
Zato jakysi noname z GM za 4 stovky jsem si celkem oblibil a funguje
uz taky skoro 20 let.
Ale hlavne, nejde srovnavat stolni a rucni merak, to jsou proste jine
kategorie.

> Pokud chcete opravdu profi kvalitu, připlaťte si za Fluke,
naprosto souhlas

>  i oni dělají cenově relativně přijatelné modely.
Cokoliv levneho s napisem Fluke, co jsem kdy videl, byl cinskej pajc,
s kvalitou nesrovnatelnou z originalem. Ostatne i ten piskajici
australak, ma na tohle tema nekolik videji.
Ceniky fluke jsem naposled studoval pred nekolika roky, nejlevnejsi,
trochu vybavenejsi model byl za 10 kKc a to slo o rucni pristroj.

> ---
> Jirka

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz