Vyucba elektroniky na Slovensku

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Únor 12 12:16:16 CET 2013

Na to, aby si mohol ist tam, kde si ta vazia a zaplatia, musi byt
najprv kam odist - musi byt firma, ktora ta zoberie a zaplati, musis
vediet rec - aj odbornu, a mat na cestu a prezitie aspon prvych 6
mesiacov... A pochybujem, ze nadejny priemerny priemyslovak takuto
kombinaciu splna.

A.

Dňa 11. február 2013 23:28, balu na home <daniel.valuch na orange.fr> napísal/a: