OT Chvala Linuxu, den stvrty, rano

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 12 12:12:59 CET 2013

Možná myslíte špatnou funkčnost (nebo něco jiného) a "platbu" zbytečně
spotřebovaným časem.

Pokud ano, opravdu se domníváte, že bych coby dlouholetý "windowsák" s
množstvím zakoupených licencí dobrovolně přešel na Linux?

Jestli pod to zahrnujete i potřebu se naučit něco nového, pak mi to
nevadí, je to normální a myslím, že to alespoň přispívá k rozšíření
obzorů, trénování mozku apod.

Vzhledem ke koncepci a rozdílům Windows vs. Linux je to přitom (alespoň
pro mě) nesrovnatelně snažší, než třeba přechod klasika -> MCU.

Ale jak jsem psal, nerozebírejme to. Já jsem jednak získal svobodu (ano,
někomu to nic neříká...), jednak jsem se naučil něco nového, no a nějak
alespoň v tomhle nejsem součástí kolotoče vstupních a dalších
"povinných" plateb (aktualizace antivirů, firewallů atd.).

---
Jirka