OT Chvala Linuxu, den stvrty, rano

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 12 11:51:20 CET 2013

Jako pravicově a konzervativně orientovaný člověk prohlašuju, že nemáte
pravdu.

Představte si, že existují blázni, co dělají různé věci bez nároku na
odměnu a dávají je volně k dispozici...

Jistě, můžeme rozvíjet šílené teorie o tom,  kdo to vlastně přece jen
nakonec "zaplatí", ale myslím, že se do toho pouštět nehodlám. Nikdy by
to neskončilo a nikam by to nevedlo.

Jo, zisk a práce k němu směřující je základem života na tomto světě, ale
občas to člověk potřebuje něčím kompenzovat.

---
Jirka