Cidlo zareni z CERNu

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Úterý Únor 12 06:08:47 CET 2013

Kdyz tam ctu "poristroj pro jadernou chirurgii velikosti tuzky" nemohu si
nevzpomenout na neustale uspechy Sovetskych / Ruskych  soudruhu

Nedavno treba znami jeli se nechat vysetrit do Prahy - za dloouhe penize
prodelali kratkou proceduru s pani docentkou CSs., ktera jim Sovetskym
kosmickym pristrojem zjistila, ze jsou prolezli bakteriemi a hned jim
napsala (toxickou) mnohakombinaci antibiotik, ktere vystraseni znami pojedli
a neotravili se jenom proto ze ATB vybila strevni floru takze se driv
po.....

Sovetsky pristro bylo 5 termistoru napojenych na "displej, ktery ukaze
pravdu", takze budte v klidu vynalez Ruskych soudruhu z CERNu jiste bude
bomba....

Zdravi Petr Kubac