Podklady pro vyrobu PCB v Itead Studio

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 11 22:17:22 CET 2013

A nechcete zkusit zapnout nebo vypnou (tj. sjednotit) volbu
"pos. Coord" stejne pro med i vrtacku a prohnat to ViewMate?
Kdyz jsem stahl ten CAM-soubor z Progoboardu, tak tam to
bylo zapnuto dobre a vrstvy se kryji.

Diky.
PL

*******************************

From: "Tomas Chvatal" <tchvatal na fordiag.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, February 11, 2013 9:41 PM
Subject: Re: Podklady pro vyrobu PCB v Itead Studio

Zdravim,

ja posilam data z Eaglu do Pragoboardu a take kontroluji ve ViewMate
a i z toho Eaglu se mi data pro vrtacku NEzobrazuji spravne. Vse ostatni se
zobrazuje dobre.
Nevim proc, neresil jsem to.
Kdyz se mi to zobrazovalo spatne ve dvou programech, poslal jsem to do
Pragoboardu s prosbou
o kontrolu. Desky jsou ok. :-)

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal