Podklady pro vyrobu PCB v Itead Studio

Pondělí Únor 11 20:03:12 CET 2013

Ja bych rekl, ze jsou v podstate 2 rizika
1) nekompatibility v Gerber souborech, tady mam KiCad otestovany, ze je
OK, nesmi se treba u rozlitych ploch nejak spatne nastavit aproximace
oblouku a tak, pak z toho padaji soubory hodne MB a to by asi vyrobci
cumeli, nekdy to nejde ani vykreslit...
2) ujete diry - posun, meritko, to kontroluju tim VM, da se to taky
spatne nastavit.
3) prumery der, ale to se staci kouknout do souboru s vrtacimi daty

Obecne bych rekl, ze to neni tak horky a vyrobci si s ruznymi anomaliemi
poradi. Nakonec zkuste do ITEAD nejakou desku 5x5cm za cca 270, to se da
risknout (ted tam jednu delam jako pripravek pro studenty na hrani -
FT230,  ATMEGA32, 2x 7seg LED s SCT2026CSOG, led bar, 4+1 tlacitka,
fotoodpor, potenciometr, hezky se to akorat veslo)