[OT] Nafta do generatoru bez bioslozky

Pondělí Únor 11 13:14:37 CET 2013

Jasne, chapu, ja spis myslel, ze na to nebude mit bioslozka zasadni
vliv, spis premyslim, jestli nezkusit cistou bionaftu - maji ji u nas
ted za 31,20.. no ale radsi v lete.
Ty naftove trysky se snad museji docela procistovat samy, pri tlaku 1500
a vic baru, navic ty spodni casti se aspon na BOSCH prodavaji asi za
1000Kc (v PL asi za polovinu...) S benzinovyma se to neda moc srovnavat,
ty uz jsem cistil taky, tam jsou diry jak krava proti naftovym a tlak
par baru. Co mam nahradni trysky, ktere jsem vymontoval z jeteho motoru,
nebyly zasadne spinave.