[OT] Nafta do generatoru bez bioslozky

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Únor 11 12:29:05 CET 2013

ja na to nemam jednoznacnej nazor

z lodi jsem pred 2.5 roky stocil 75l bezne nafty (3x 25l bile pruhledne
kanystry) - pred mesicem jsem je dal znamemu do UNCcka a tak jsem se do
kanystru dival - na dne jsem nic nevidel a ani jsem nevidel, ze by se
neco extra oddelilo - ptal jsem se ho a UNCcko to prej schroupalo
absolutne bez problemu

stejne tak souhlasim, ze MERO je lepsi z hlediska mazivosti, ale uz
nemam zadne podklady nebo poznatky jak je na tom z hlediska tvoreni usad
- na tryskach (jejich vyusteni do spal. prostoru), jak je to s usadama
treba na turbodmychadle...takze pravidelne 2x do roka natankuju dve
nadrze za sebou ten arktik (mam nadrz na mesic jezdeni), jednak proto,
ze Berlingo HDi pod -15st uz hur chyta s beznou zimni naftou a druhak,
ze si rikam, ze ta zmena palivo muze mirne zmenit spalovaci pomery a
muze to prispet k nejakemu procisteni techto kritickych mist

Radek Vicek