OT: generacni zmeny (bylo: Re: Vyucba elektroniky na Slovensku)

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Únor 11 11:10:11 CET 2013

Hmmm, dovoluji si silne nesouhlasit - ne ze byste obecne nemel pravdu -
to mate, ale ma to jeden zasadni problem a to je nalezeni te hranice a
miry, kde konci to penzum vedomosti co musi mit clovek v hlave.

Dotycnej proslej timhle "novym" stylem vyuky se pak vyznacuje
neskutecnym sebevedomim a presvedcenim, ze v podstate muze delat
cokoliv, protoze umi hledat na googlu a zbytek uz se nejak podda.

Nerikal bych to kdybych obcas neabsolvoval nejake prijimaci pohovory -
neni problem aby se na misto programatora hlasila nejaka cerstva
absolventka SEŠ, ktera suverene prohlasila, ze sice nikdy
neprogramovala, ale ze pocita, ze do mesice se to da zvladnout. Dalsi
poznavaci znameni je, ze maji perfektne nabiflovano kolik se v ktere
profesi bere plat (v Praze).

Podotykam, ze s vekem si uvedomuji (ac jsem biflovani nenavidel a
nesnasel), ze za valnou cast mych problemu na VS mohlo prave to, ze jsem
se az do VS nemusel ucit a tim padem jsem to neumel.

P.S. Prodluzky delam stale, protoze treba prodluzku 20m na 230V/16A k
plasmovemu invertoru se neodvazuju koupit - bud kvuli cene a nebo kvalite.

RV