Kondenzatory do zdroje pro monitor

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Únor 10 18:06:02 CET 2013

Jo, to děláme úplně stejně, ale patří to spíš k těm mimořádným situacím,
kdy nelze problém vyřešit úpravou zapojení tak, aby součástky neodcházely...

Nebo tak někdy zlepšuju mechanickou stránku věci v případě, že chybí
řádné uchycení pouzdra součástky a ta přes své vývody mohutně "cloumá"
spoji...

---
Jirka