Re: Jazykové okénko

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Únor 10 14:00:33 CET 2013

No jo ale ja se o tu FJ pokousel parkrat a proste si opravdu musim
pamatovat 2 jazyky, jak se to pise a jak se to vyslovuje. To proste u
CJ, IJ, NJ neni, jsou dana pravidla vyslovnosti a je par vyjimek. Ve
FJ jsou jen vyjimky a i pravidlo je spise vyjimkou :D.
Ono mi spis jde o cteni nez zapis. Protoze kdyz se neco ucim, tak si
to musim cist a kdyz se shluk pismen pokazde cte jinak pripadne ruzne
shluky pismen cte stejne, tak s tim mam problem. Ale neberte to jako
svetovou katastrofu :) :) Vim, ze je spousta lidi, co to zvladla a je
to ciste muj problem. :)

PK