Jazykové okénko

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Únor 10 12:21:47 CET 2013

to je bezne, mladez zacina mat problemy s pisanim a gramatikou. Velmi
vazny je tento problem vo Francuzsku, kde mlada generacia uz vie pisat
len foneticky (pouzivaju v mobiloch a na chatoch).
Velmi sa vo Francuzsku zacinaju rozmahat kurzy pisania pre Francuzov.
Totiz ked chcu nejaku normalnu pracu musia byt gramotni, ale na to dojdu
az ked sa uchadzaju o zamestnanie.
b.