Vyucba elektroniky na Slovensku

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Únor 10 12:18:52 CET 2013

Ako som vravel, to co je zverejnene na internete su otazky zo starsich
rocnikov. Asito vyzera tak ze kam pridem tam urobim vietor, ale tento
rok sme si dali zalezat aby sa tam uz hentake prezitky nedostali. Myslim
ze to bolo pripravene dobre, ako som vravel ked budu testy verejne
poslem linku.
Na druhej strane som tam stretol pana co navrhol pocitac PMD85, a
pripravoval vyrobu procesorov a pamati v Tesle Piestany. Velmi prijemne
sme si pokecali, mam autogram :-P
b.