WiFi router 1Gb.

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Neděle Únor 10 10:35:51 CET 2013

Zdravim,

Presne tento mam a kupoval jsem jej ze stejneho duvodu, tzn rychlejsi LAN
kvuli NASu
Pro zajimavost jsem zmeril rychlost (presouval jsem soubor 4,7GB)
Je to mezi notebookem a synology 412+

Pres kabel to bezi:
Download 45MB/s
Upload 43MB/s
Tady hadam ze je omezeni ten notas/hdd uvnitr, jakakoliv prace na notebooku
snizuje rychlost prenosu

Wifi , n karta v notasu (atheros)
Download 17MB/s
Upload 12MB/s

Wifi je mezi patrem, cca 10m vzdalenost, zelezobetonovy strop.

Router se ale uz cca 2x zasekl, neobnovil dhcp klientum adresy, nedalo se
dostat na web rozhrani, pomohl restart.

Puvodne jsem chtel i usb pouzit na takove male nas, ale je to pomale,
neohrabane (vse trva).

Pavel