Vyucba elektroniky na Slovensku

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Únor 10 10:30:59 CET 2013

Zdravím,
  tak to bych opravdu chtěl vidět, kdo ještě bastlí z takových pamětí...
  Připomíná mi to otázky ze soutěže Integra z 80. let. Nedělají to náhodou
stále stejní lide ?
  Kdyby tam byla alespoň trošku soudobější paměť nebo mírně odlišné znění
otázky, jako třeba "Co za IO je obvod označený 27C512, uveďte jeho organizaci"
> hmmm to maji opravdu 180 otazek?
>
> Tohle dnesni mladez musi umet taky???
> Pamäť PROM TESLA MH741BS má

Uff, uff, takové obvody já neznat :-). Nemá to být náhodou MH74188 ? To by
pak bylo za C)... A někdo si nedal ani práci zkontrolovat OCR :-(.

Zdraví Pavel