Jazykové okénko

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Únor 10 09:22:17 CET 2013

Ahoj,

po R su vybrane slova, tam sa pise Y, inde I okrem pripadov, ktore su
vynimky :-)
http://www.slovencina.vselico.com/vybraneslova.html

Po K sa tusim pise takmer vzdy Y okrem par pripadov
http://www.slovencina.vselico.com/vzory.html

Pozeram ze tych vybranych slov pribudlo odkedy som chodil na zakladnu
skolu. Asi aby bolo co memorovat a skusat. Take lyceum je urcite cisto
slovenske slovo :-)

b.