4543

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Neděle Únor 10 02:39:27 CET 2013

Dekuji za odpovedi. Vyzkousim to na primo a pripadne dam vedet.

MG
Odesílate: hw-list-bounces na list.hw.cz [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Pavel KREJCI [krepa76 na gmail.com]
Odesláno: 9. února 2013 22:16
To: HW-news
Předmět: Re: 4543

Jak by se mel tvarit, vsak to tece stale stejnymi sedmi piny. Jemu je
jedno do ktere segmentovky to zrovna je. Samozrejme, spolecna
elektroda musi jit pres tranzistor protoze 35 > 25... No nebo pokud je
dost pinu (nevim jake je pouzito pouzdro), tak povesit na piny vsechny
4 segmentovky, ale rozsvecet stridave 2 a 2. I kdyz by to melo
zvladnout vsechny najednou. 5x28 = 140 a zas tak casto 8888 taky
svitit nebude. V tom pripade muze jit spolecna elektroda natvrdo tam
kam patri.

PK.