Re: Kondenzátory do zdroje pro monitor

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Únor 9 22:47:15 CET 2013

Kdyz to nejde po dobrem, tak rozebrat kondenzator a nohy vytahat jednu po
druhe. A dirky bud licnou (coz je taky nekdy prace pro vraha, ona ta licna
je medena a taky docela slusne chladi) a nebo -obecne velmi nedoporucovanou-
tuhou z mikrotuzky. Teplo nevede a protlacit se da do tekuteho cinu dobre
(jen si ji tam clovek nesmi v zapalu boje zlomit :). Zli jazykove ovsem
tvrdi, ze se tam cestou otre neco uhliku a spolu s cinem to udela nejakej
binec v nasledne zapajenem spoji, ja nic takoveho nepozoroval, ale mozne to
asi byt muze.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "OK1UGA" <ok1uga na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, February 09, 2013 8:19 PM
Subject: Re: Kondenzátory do zdroje pro monitor

Já to dělám taky tak. Jen při osazování kondu díru "propíchnu" za ohřevu
páječkou nerezovou jehlou. Na tu se cín nechytá. Tu jehlu jsem kdysi
získal od zubaře. Když cín zatuhne opatrně jehlu vyviklám a vytáhnu. A
mám dírku pro vývod kondenzátoru :-). Ostatní dělám stejně jako mí
předřečníci.

     Martin.