Akoze curve tracer, was: Hardwarova otazka

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Únor 9 21:17:53 CET 2013

Dobry vecer,

ja si cenim na Vasej iniciative to, ze ste to vsetko spisal a dal tomu
nejaku formu. Myslim, ze p.Jirka to oceni lepsie ako ja a vas elaborat
najde v jeho databaze tiez svoje cestne miesto. :)))  Mozno nieco tiez
dohlada a pripise Vam aspon par riadkov navyse. Mna by napr.
zaujimalo, ako to je s tou nelinearitou jadra transformatora a ako sa
to prakticky prejavi v obvodoch ci uz na primare, alebo sekundare, ci
ako to je so zemou vasho osciloskopu, pri merani vo Vasom obvode a
zapojeni, ktore bolo na vasej scheme...

Ja osobne som teoriu spinanych zdrojov zanechal potom, co som
pochopil, ze prilis hlboke poznatky v tejto oblasti privadzaju lenonov
do stavu nepricetnosti a vtedy sa nezastavia sa pred nicim a cloveku
ukazu svoju vsemocnost a vsehomucnost... Ja som teda nikdy nerobil na
ziadnom vyskumnom projekte, ale ked to chodi tak, ako som to zazil ja
pri konci phd, tak som rad, ze som to nedokoncil a mam pokoj. V zivote
to sice uz nikam nedotiahnem, ale clovek nemusi byt uspesny vedec ci
uspesny podnikatel. Jedine, co je na tom smutne, ze som spoznal
strasne vela lenonov a aj takych, o ktorych by som to nikdy nepovedal.
O to je to smutnejsie. Vzdy sa pri takom lenonovi v duchu usmejem,
poviem si - aj ty brutus... - a idem dalej.

A.