patentka jako konektor

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Sobota Únor 9 19:33:17 CET 2013

Original necekam ani ja, ale zda se, ze je to jakasi "norma", protoze
EKG (mam par jednorazovych elektrod), hrudni pas od cyklomeraku a ta
stavebnice na sebe pasuji. Zato ruzne (i kohinory) patentky ze
svadlenek bud byly moc velke, nebo moc male.  Ale treba jsem proste
zatim nenarazil na spravnou. Nicmene, asi bude nejlepsi si vzit nejaky
dilek s sebou a zajit do podikove prodejny zkouset...

PK