Kondenzátory do zdroje pro monitor

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Únor 9 18:58:19 CET 2013

Vývodový elektrolyt jde i z vícevrstvé desky úplně v pohodě vyndat
normální páječkou.

1) std. hrot: ohřívám střídavě oba vývody a současně pouzdrem viklám na
strany, vždy tak, aby se ohřívaný vývod kousek povysunul.

2) širokým hrotem lze ohřát oba vývody najednou

Předpokladem pro úspěch je, že nějaký $#%^&%$# neudělal vnitřní vrstvu
od vývodu bez přerušení do celé plochy. Tedy i tak se to  pak dá, ale je
to dost pracné, je třeba hodně laborovat s teplotou páječky a nepoškodit
DPS. Někdy v takovém případě pomůže přifoukávání horkým vzduchem (ohřev
desky v okolí spoje).

V obou případech se pak některým známým způsobem (licna, nebo lépe z
jedné strany hrot páječky a z druhé odsávací pistole) odsaje i díra.

---
Jirka