Kondenzátory do zdroje pro monitor

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Únor 9 18:15:23 CET 2013

Zdravím,
  my zase nakoupili 100 ks Chemi-Conů 1.5G/6.3V a cpeme je do všech základních
desek, když se původní nafouknou. Koupili jsme před časem asi 8 miniITX desek
pro terminály k ústřednám a jejich kondíky byly vypočteny naprosto přesně -
všechny odešly měsíc po skončení záruky. Nyní už jsou tam ty Chemi-Cony
čtvrtým rokem a ani jedna závada. Sám jsem si je nandal do vlastního boardu,
kde jsem jimi sprostě nahradil i 2.2G (ale na tišťáku jich nebylo pár osazeno,
tak jsem osadil těmi 1.5G všechny pozice, co tam byly). Taky to funguje
naprosto perfektně.
  Zdraví Pavel