Akoze curve tracer, was: Hardwarova otazka

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Únor 9 13:31:28 CET 2013

Dobry den,

mam taky pocit, ze sa tocite okolo roznych variacii na jednu temu a to
spinane zdroje. Koniec koncov ta teoria je vsade rovnaka, kedze sa
pohybujete stale okolo toho isteho, cievka, spinaci tranzistor a
naviazana cievka na sekundare... Mam pocit, ze by stacilo si najst
prislusne knihy, ale to by wek a ostatni browsovaci netu nemali potom
co robit... Jednu taku na tuto temu som si nasiel, ale stoji 130E
<kysly usmev>.

Inak chvalim Vas pocin praktickeho testu a podelenia sa o vysledky.

A.