ViewMate - bylo DPS iteadstudio.com

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 8 19:43:19 CET 2013

No podle me nefunguje dobre ViewMate (viz nazev threadu).
Jak jsem psal - vrtacka naprosto nesedi s plotterem (podklady
generovany z Eagle CAMem, ktery by mel byt OK).

Ted jsem ale nasel sveho favorita:
http://www.easylogix.de/products_detail.php?prog_id=1

Je to male, nemusi se to instalovat, da se do toho natahnout cela
sada souboru jednim prikazem, ovladani je (podle me) velmi
intuitivni. Nadhera.

A v nem to sedi, diry se kryji s daty pro plotr.

PL

********************************

From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, February 08, 2013 7:32 PM
Subject: Re: ViewMate - bylo DPS iteadstudio.com

Co nema fungovat dobre? Kicad export, Kicat gerber viewer, nebo ViewMate?
Podle nastaveni jak jsem posilal sedi vsechno, ted uz v obou
prohlizecich jak jsem odpoledne zkousel, ten KiCadi mel v predchozich
verzich aspon u me problemy,  VM by mel jako profi nastroj fungovat
dobre a desky byly vzdycky tak, jak jsem to tam videl.