DPS iteadstudio.com

Petr T p.tr na atlas.cz
Pátek Únor 8 13:32:17 CET 2013

Díky za odpověď. To spojení a označení čárou není problém, předpokládám,
že to pak podle toho i střihnou...
To vrtání jsem myslel tak, zda nastavit velikost vrtáku (otvoru) a oni
vrtají větším s přičtením tloušťky prokovu nebo rovnou je potřeba
nastavit vrták tak, abych k tomu přičelt tu tloušťku prokovu já?
Jaký formát vrtacích dat dodáváte? (to jsem nikde nenašel)