*.hex pro PIC - poradte

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Únor 8 12:52:26 CET 2013

Jo, udělám to. V zájmu vědy.

Určitě nemusíte prosit, takováhle prasárna mě k tomu vyprovokovala,
protože ji chápu navzdory tomu, že nejsem softwerář...

Vydržte, nebude to hned, ale napíšu to sem.

Zatím si opatřím tu 4553. Ono se těch CMOS vícedekádových čítačů dělalo
víc (74C925 a další v té řadě, 4534 atd.), ale kdeže loňské sněhy jsou.
Mezitím "vítězně" nastoupily MCU...

Taková perlička: http://www.gme.cz/cmos-4000/4534-p427-113/

---
Jirka