*.hex pro PIC - poradte

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Únor 8 12:22:13 CET 2013

A fakt, podla simulatoru je po kazdom resete na adrese 0x101 o
jednotku vyssia hodnota.
Zaujimave, ze je to register TMR0 - teda obsah timeru 0. Ale timer0
nebezi... zaujimave. Slusne povedane.

Dňa 8. február 2013 12:12, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:

>>> http://www.josepino.com/image.php/counter/jp6281ds.gif