DX - postup vyrizovani objednavek

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Únor 8 09:17:59 CET 2013

Tak potom nerozumiem preco  chcel cinan odo mna 160$
za postovne za tovar v hodnote 600$
Asi sa obratim na cinske velvyslanectvo !

:)

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Hfmcons
Sent: Friday, February 08, 2013 9:10 AM
To: HW-news
Subject: Re: DX - postup vyrizovani objednavek

Podstatná podpora čínským podnikatelům při prodeji a vývozu zboží už dlouho není žádným tajemstvím, matně si vzpomínám že jsem to sem kdysi psal, když tak vyhledávače. Čínská vláda ale zřejmě poslední dobou zapnula přídavné spalování(forsáž) :-) IMHO to ale může fungovat jen za určitých podmínek(aby se s takovou podporou nevylilo z vaničky i dítě, jak bývá někde zvykem :-)))).
S pozdravem,
Miloš Dašek