*.hex pro PIC - poradte

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Únor 8 00:04:47 CET 2013

Jestli potřebujete úplně prostý čítač impulzů, mám to celé hotové se 7
segment (asi pětimístný)  LCD displej. Je to celé na bázi CMOS, asi 6 -
8 DIL pouzder, přísahám, že v tom není ani jeden procesor.
Má to vstup impulzů, tlačítko vynulování.  Jestli to chcete, tak Vám to
rád pošlu. Mě se to válí ve skříni v garáži, furt mi je líto to vyhodit.

Jinak taky MCU nemusím. Když s tím něco stavím, chovám se k tomu jako k
jednoúčelovému švábu.  Naleju do něj FW ( to ještě zvládám)   , strčím
do patice a čekám na překvapení.
Asi bych se to možná naučil, ale zatím mě nic nedonutilo se tomu
hlouběji věnovat. A LEDku jsem s PIC16F84 už rozblikal :-)
Perfektní věci ( chodící a dobře) jsou zde:
http://www.doveda.byl.cz/konstrukce/index.htm
Hlavně ty rermostaty už jsem dělal několikrát a nikdy nebyl problém. Teď
jsem někde podobné konstrukce viděl s levnějšími DALAS čidly...