*.hex pro PIC - poradte

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Únor 7 21:35:13 CET 2013

Já tomu velmi pravděpodobně šanci už nedám.

Šlo o odložený bastl (cca dva roky), teď jsem se k tomu vrátil v
domnění, že půjde o rychlou akci.

No, strávil jsem nad tím dva půldny a nebýt pana Sukuby, tak se ani
nerozsvítil display...

Zkoušel jsem všechno možné i nemožné, tlačítko na vstupu byl samozřejmě
začátek.

Potřebuju počítadlo, co bude na vstupu bezpečně zvládat mizerné jednotky
až desítky kHz a tuhle jistotu mám jen u HW řešení.

Vaše poslední věta (Podla mna mate...) je hluboce pravdivá, jen ale
jinými slovy vystihuje pořád tu samou situaci.

K tomu se přidává mnou už mnohokrát zmíněný zběsilý vývoj, takže i
kdybych se vší silou přece jen naučil s nějakým MCU pracovat i po
softwarové stránce (fakt by to bylo mučení, můj mozek prostě funguje
jinak...), tak se za dva nebo tři roky dozvím, že mnou vybraný procesor
je "starý".

No kurwa drát...

Víte, jak je stará ta 4026, co chci použít? A pořád se vyrábí...

Mimochodem: skutečně rychlých čítačů třeba s PIC16F84 je na netu víc (a
zdá se, že i ověřených), ale vždy se jedná o frekvenční čítač, tedy s
časovou základnou a hradlováním. Prosté počítání vstupních impulsů neumí
žádný z těch, co jsem našel...

---
Jirka