*.hex pro PIC - poradte

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Únor 7 21:19:05 CET 2013

Celá situace se zdá nepříznivá především z nezveřejněného zdrojového
kódu ve vyšším programovacím jazyce, což se zde dá předpokládat.
Rozsvítit na jedno stisknutí tlačítka šest výstupů(segmentů) na druhé
stisknutí dva atd.. pomocí např. MplabX, freekompilátoru XN a slušného
programovadla není žádná velká věda, ale taky to nelze nazývat
programováním.
S pozdravem,
Miloš Dašek