*.hex pro PIC - poradte

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Únor 7 21:18:53 CET 2013

Dobry vecer,

skuste na pin 4 priviest 1kHz a 1MHz TTL signal. Na tej stranke mate
napisane, co piny 1 - 4 robia. 1,2 su digitalne vstupy na ovladanie
toho citaca, 3 je urcenie common pinu pre display a 4 je vstup
samotneho citaca...

Dalsia vec, p.Jirko, clovek s vasimi skusenostami predsa musi vediet,
ze na internete funkcne veci nie su. Aspon ja take nepoznam... Myslim,
ze keby ste to zadratoval s citacom a par hradlami, tak to uz mate
hotove, nehovoriac o tom, ze sa to urcite da kupit hotove.

Davat Vam dalsie rady nema zmysel, pretoze sa programovaniu nevenujete
a s mcu moc nerobite. Tak sme sa aspon uchvatili do maleho nepricetna
a mozeme ist dalej. :)))

A.