*.hex pro PIC - poradte

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 7 21:15:15 CET 2013

>U¾ jen zbývá se rozhodnout, zda pou¾iju tu 4026 nebo 4553.

Este tomu dajte sancu. Podla mna tam bude nejaky jednoduchy zadrhel.

JS: da sa v ne-X MPLABe disasemblovat/krokovat hex bez zdrojaku?

>A to pøedpokládám, ¾e i kdyby to v¹echno zaèalo fungovat, tak zase budu
>øe¹it napø. to, ¾e z jakýchsi dùvodù poèítadlo akceptuje jen impulsy do
>tøeba 100 Hz, pøíp. je¹tì mnohem ménì (programové o¹etøení zákmitù na
>vstupu, multiplexní pøístup ke ètení vstupu jednou za èas......atd.,
>prostì kdovíco).

No, ocividne to sluzilo na pocitanie stlaceni tlacitka, takze asi ano...
Skusali ste to teda s tym tlacitkom?

>Já dobøe vím, proè mám odpor k MCU. Mají svoje místo, ale jen tam, kde
>jim buï èlovìk dokonale rozumí (teï myslím i jejich softwarové stránce),
>nebo kde je sw opravdu dobøe autorem otestovaný. Pár takových konstrukcí
>existuje a stavìl jsem je, ale je jich men¹ina.

Podla mna mate odpor nie k MCU ale k tej nedotiahnutosti. Bohuzial, takmer
nekonecna variabilita funkcnosti takychto programovatelnych suciastok
dovoluje aj takmer nekonecnu lajdackost aj pri pisani programu, aj pri
pisani dokumentacie...

wek