*.hex pro PIC - poradte

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Únor 7 17:10:06 CET 2013

Pane Sukubo,

díky Vaší radě se alespoň už rozsvítil display... Funguje multiplex pro
anody, nicméně údaj zůstává na "000", ať zkouším jakékoliv kombinace na
vstupech.

Potvrzuji i nutnost deaktivace LVP, bez toho se nedělo vůbec nic (tedy
display ani nebliknul). Snad proto, že se napětím na takto špatně
konfigurovaném pinu (přivedeném z displaye) PIC přepne do programovacího
režimu? Datasheet jsem po této stránce nezkoumal...

Zřejmě je firmware opravdu lahůdka, asi pošlu autorovi dotaz, zda mu to
někdy vůbec běhalo, nebo jestli to je další z řady vypocených a nikdy
nevyzkoušených blbin, co se různě povalují nejen na netu...

Bohužel tímto zřejmě skončím, protože napsat nový (a funkční) firmware
fakt neumím.

---
Jirka