Motor pro CNC?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Únor 7 14:35:02 CET 2013

meno priebezne zistim.

Chladenie vodou je velmi jednoduche, maly chladic z auta (motorky),
obezne cerpadlo a merac prietoku (pred mesiacom som sa tu na jeden pytal
:-)).

K menicu je celkom rozsiahla dokumentacia stiahnutelna z internetu. My
ho riadime signalmi on/off a PWMkou generujeme signal 0-10V na riadenie
otacok. Pracuje to s programom EMC2.