Nabijec akumulatoru

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Únor 7 11:47:37 CET 2013

Můžu bez zaváhání doporučit Čínu, konkrétně iCharger 106b+, např.
https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__6792__iCharger_106B_plus_250W_6s_Balance_Charger.html

Je k mání i u nás, i když samozřejmě dráž.

Tvůrce se věci velmi věnuje a pružně reaguje na připomínky uživatelů,
třeba i vydáváním nových verzí firmware.

Těch iChargerů je řada jiných typů (výkonově a jinak odlišených), já mám
(ve více exemplářích) ověřený tento.

Nabíječů na tenhle způsob (up/down měniče se synchronním usměrněním,
kompletní balancer, plně softwarově definovaná činnost přístroje, možná
komunikace s PC) je množství jiných, ale iCharger má i dle zkušeností
jiných asi nejlepší poměr cena/kvalita.

Dá se definovat (a uložit do paměti) tuším 10 různých nabíjecích režimů
pro různé aku.

Co je samozřejmě třeba je vědět, jak se který aku má nabíjet - to je pro
elektronika ale snad normální...

iCharger 106B+ nesplňuje Váš požadavek na napájení ze sítě, ale není
nejmenší problém ho napájet z jakéhokoliv patřičně dimenzovaného 12V
zdroje (třeba starý z PC), na druhou stranu můžete fungovat třeba z
autobaterie.

Prostudujte si jeho manuál, umí toho opravdu hodně a tady se to nedá
popisovat.

---
Jirka