Re: OT: Ozubená řemenice

Martin Locker locker na vosrk.cz
Čtvrtek Únor 7 11:41:45 CET 2013

Určitě bych se nebál ten průměr 4mm převrtat na 5mm. Opravoval jsem takto CNC, kde odešel motor a náhradu jsem
sehnal jen s větším průměrem hřídele, tak jsem řemenici "převrtal" a běhá to už 5 let.
I když se nepodaří vrtat zcela přesně, u toho ozubeného řemenu se "drobná" házivost řemenice snese.

Martin Locker