Windows, Bray a seriova komunikacia...

Čtvrtek Únor 7 10:52:05 CET 2013

Treba diagnosticke rozhrani jednoho byvaleho US auta - to melo rychlost
8192Bd a zajimave bylo, ze FTDI dokazalo priblizne takovou rychlost
nastavit (ne presne ale bylo to v toleranci a fungovalo) ale nejaky jiny
USB konvertor s nejakym PLxxx umel jen 4800/9600 a zaokrouhloval to k te
blizsi... Takze s tim to nefungovalo, to bylo zbytecne stravenych hodin,
nez jsem na to prisel (SW jsem psal svuj a nechapal jsem proc to
nekomunikuje).