Windows, Bray a seriova komunikacia...

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Čtvrtek Únor 7 08:20:03 CET 2013

Kermit je super, ale myslím si že tady je vlastně mimo diskusi, jestli umí
nestandardní baudrate, budiž, ale sám o tom nevím.
Co jsem v něm rozhodně neviděl je zobrazení vstupních handshake linek a
nastavování těch výstupních, zobrazení příchozích dat v hex a bin.

Makra na odesílání připravených vzorů si v něm asi představit dovedu...

Nadruhou stranu taky nejsem znalec, kermit jsem studoval vrámci svojí vášně
pro osmibity s CP/M, kde kermit funguje taky.
Pokoušel jsem se spojit kermit na z80 s tím na linuxu. Bohužel to selhalo na
tom, že implementace sériového portu na konkrétním počítači je s kermitem
nekompatibilní (příjem je metodou poll bez přerušení a to je nepoužitelné
všude tam kde není možné veškerou práci při čekání na znak blokovat) a na
dopisování ovladače přímo do kermitu (což v cp/m verzi je běžné) jsem zase
neměl chuť, čas a správné znalosti.

JL